četvrtak, 7. listopada 2010.

LJUBAVI SRETAN TI ROĐENDAN!!!

LJUBAVI MOJA ŽELIM TI SRETAN ROĐENDAN..
ŽELIM DA MI BUDEŠ SRETAN!!!
VOLJELA BIH SE I JA ZA TO POTRUDITI..ALI MI NAŽALOST VIŠE NISMO JEDNO KRAJ DRUGOG..
DA TE MOGU ZAGRLITI, LJUBITI, MAZITI..
ŽAO MI JE ŠTO JE TAKO..ALI ŽELIM DA ZNAŠ DA SVAKE SEKUNDE MISLIM NA TEBE..
VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETU..TI SI MOJA NAJVEĆA LJUBAV..
TI SI MOJ ŽIVOT..TI SI MOJE SVE..

 I ZATO TI POKLANJAM OVU PJESMU..
U SVAKOM STIHU SI TI..
VOLIM TE LJUBE..


Tebi za rođendan od one koje više nema..
                                                                               
Ne dopusti vremenu
da izbriše moj lik iz tvojih očiju,
da pogled tvoj odluta gdje nisam ja..
Ne dopusti vjetru
da skine moje ime s usana tvojih,
da te povuče sa sobom nekim drugim stazama..
I nemoj dopustiti
da ti suze moje ostanu
u sjećanju poput zagonetke,
samo dopusti da te u mašti prati
moj osmjeh kroz tužne minute
i daje snagu kroz cjeli život..
Ne dopusti da padnem u zaborav
jer te nikad neću prestati voljeti..


1 komentar:

ritta kaže...

Zuvijek samo tvoja..

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>