utorak, 10. siječnja 2012.

Ja sam drugačija... Oduvijek... Svoj svijet sam gradila od snova.... Za mene iskren osmjeh znači više od svih drugih poklona.... Uživam u svakom trenutku..Na svoj način... Važnost dajem sitnicama, krupne stvari me ne zanimaju... O meni kruže najgore priće... Dovoljne da se ispišu bar tri romana... Nikada me te priće nisu doticale.. Znate kako kažu, za dobrim se konjem prašina diže... Pa neka dižu praši...nu.... Vrlo je malo onih koji me zaista poznaju... Rijetki su ljudi kojima poklanjam povjerenje...Sve na svijetu mora da se zasluži... A ja sam previše bila povredjena da bih sada svima vjerovala... Iskustvo je zlato, baš kao i šutnja... A ja šutnjom uzvraćam na sve priće... Naravno, sa osmjehom na licu... Uvijek ih je moj osmjeh najviše bolio....

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>