ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

AH"ŠTA REĆI..


''Izvini za sve rečeno i ne dorečeno, za sve javno i skriveno.. Izvini za sve što je trebalo prešutjeti, i za sve ono što je trebalo reći. Oprosti za poglede koje sam upućivala tebi, trazeči te u drugima. Oprosti za sve granice koje sam prešla, i za one koje je trebalo da predjem,a nisam. Zaboravi ono malo što rekoh, i ono mnogo što sam prešutjela.. Pričala sam ti o mnogo čemu,, a nisam dozvolila da mi glas podrhtava. Okreni se i zaboravi onaj dodir u prolazu, onu glupu poruku i onaj očajni dan. Okreni se..zovu te.. Zaboravi ovu zajedničku šutnju, kojom smo rekli previše, i ono malo reći kojima nismo rekli ništa..

I..molim te,
ne pitaj me šta sam ti ovim htjela reći..
pametan si..shvatiti ćeš.. ''

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>