ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

PROŠLOST..


Dobro jutro , poželjeh jednoj slici sada
sa kojom na grudima zaspah u noći
koja mi  postade amajlija i jedina nada
da će bolji dani ,ponovo doći..

A na toj slici, tvoj osmjeh zrači
i ljepota koja tako boli,
sjećanje na prošlost koja mi toliko znači
i ovo moje srce , koje i dalje voli..

Pogled na satu u trenu stade
sklopljene kazaljke na njemu stoje
iz grudi jedan se uzdah, na mah iskrade
dok me misli u prošlost i sada vode..

U mislima mojim i podne stiže
dok Sunce na nebu visoko sja
stegoh tu sliku uz srce bliže
jer je ona moja čežnja i inspiracija..

Prolazi podne ,doći će večer
i sumorne misli iz prošlosti hode
tuga i bol se baš teško lječe
i sjećanja što me iz prošlosti i sada vode..

Počeh sa jutrom i slikom tvojom
završavam sa mislima ,tugom i boli
i vječitom, inspiracijom mojom
koju ovo srce ,ne prestaje da voli..



Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>