utorak, 14. rujna 2010.

Mi smo na kraju puta..

Ne mogu reći da te ponekad ne poželim..
miris tvojeg tijela...toplinu tvoga zagrljaja..
strastvene poljupce...naše zajedničke noći..
svitanja u dvoje...
previše sam toga s tobom prošla..
i ne može sve samo tako nestati...
još te ponekad sanjam i sve bude po starom..
ali više se ne budim uplakana...život ide dalje..
naša pjesma me još uvijek u dušu dira..
ali ne boli..nego kao uspomena..
želim pamtiti samo lijepe stvari..
a ružne pustiti u zaborav..
okrenula sam novu stranicu..počinjem ispočetka..
jer na starima više nema mjesta..
previše su ispisane tvojim imenom i prolivene suzama..
iz njih izlazi tuga..a ja želim osjetiti sreću..
osjećam da sam spremna krenuti dalje..
uživati u životu...u sitnim,ali vrijednim stvarima..
previše sam noći provela u suzama..
i dana zarobljenih u mislima o tebi..
priznajem,još ponekad osjetim staru sjetu..
ali ni jedna suza više neće pasti zbog tebe..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>