srijeda, 22. rujna 2010.

Za tebe..

"Tebi posvećujem ovo pismo, pisano sa više nježnosti nego što je zvijezda na nebu, 
i sa više ljubavi nego što je školjki u moru.
Tebi poklanjam dugu moga srca, u koju si ti uveo boje i svijetlost.
Približio si ljepote ovo zemaljskog svijeta bliže mojim rukama. 
Jednim tvojim blagim osmijehom tonule bi moje brige poput tonečeg broda u hladnim zagrljajima oceana. 
Kroz moje tijelo i srce zasjalo bi sunce, ogledajući se u dubokom jezeru tvojih očiju. 
Ti mi pružaš ruke, a ni ne znaš koliko mi to znaci. 
U tvom se naručju osjećam poput boginje, kojoj nijedna žena na svijetu nije ravna. 
Ti i ja smo kao dva zrna pijeska u pustinji sudjena da budu zajedno. 
Još uvijek se sjećam trenutka kada sam prvi put ugledala tvoje oči.
Očarale su me svojom ljepotom i bisernim sjajem. 
Kao da se mjesec ogleda u njima, u divnoj mirnoći plavoga mora, tvojih očiju..
U mom srcu uvijek će biti mjesta za tebe."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>