petak, 25. veljače 2011.

Varao si me..

SAMO ZA TEBE LJUBE MOJA..

Bilo ti je svejedno,
Mislio si da truda nije vrijedno..
Mislio si da će  sve stvari tvoje
Prije ili poslije doći na svoje..
Mislio si da je lako
E dragi moj ne ide to tako..
 
REF:
Varao si mene,varao si sve
Ali više nećeš,nećeš ne
Ja nisam kao cure druge
Koje za tobom liju suze..
Varao si mene,varao si sve
Ali moje snove rušiti nećeš ne
Jer ja nisam kao cure druge
Ja nisam kao one što za tobom lude..
 
Kažeš da još uvijek samo mene voliš
Da se vratim na koljenima me moliš
Što ti misliš da ja ponos nemam
Dragi ja te više ne trebam
Rekao si  da ne možeš  bez mene
Rekao si da me trebaš kraj sebe
Što ti misliš tko sam ja
Da mi lažeš to već svatko zna..
 

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>