nedjelja, 13. veljače 2011.

Zbogom ljubavi moja..

Zbogom ljubavi moja, udišem te noćas punim plućima, posljednji put. Udišem te do same dubine duše. Do srca i skrivenih misli..
Kriva sam.. dok šetam ulicama zaspalog grada, kao izgubljeni stranac u noći. Tražim te..bježim i tražim te u isti mah...znam kriva sam..
Ako me nikada nisi volio, uzaludna je i ova šetnja pustim ulicama i ova suza u uglu oka i patnja i bol..sve je uzalud.. ako me nisi volio.. Ako si otišao jer si me volio, ako si rat bez bitke predao ako si suzu kao i ja iz oka pustio, najgoru si odluku donio..
Noćas te udišem  posljednji put.. Punim plućima do srca svoga.. Udišem i puštam u unepovrat.
Zbogom...ljubavi moja jedina, zbogom..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>