ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Ne boj se..

Ne boj se ljubavi
Ako me ponovno sretneš
Neka te ne bude strah
Ne zasrami se bivše ljubavi
I prošlog života
Pogledaj me samo
I uputi plastični osmjeh
Uobičajeni
I ako poželiš moj zagrljaj
Samo naprijed
Zagrli me
Samo nemoj čvrsto
Da srce ne pukne
A sjećanje se razveže
Ne srami se moje ljubavi
Nikada
I ne zaboravi mjesta
Na kojima smo postojali samo ti i ja
Ne zaboravi tišinu
I moj prigušeni krik
Na tvojim usnama
Ne boj se prepoznati me u gomili
Na izgled hrabrih žena
Ja još tragam za srećom
Mirno zastani
Bez klecanja u koljenima
Dotakni mi rame
I izgovori moje ime
Ako se okrenem
Neka te ne bude strah
Tada znati ćeš da mi zagrobni spomenik
Još nisu podigli
I da nitko ne tuguje za mnom
Toga se zapravo i plašim
Ali brzo na to zaboravim
I koračam našim putevima
Pokušavam doći do kraja
Do pravog odgovora
Na koji nikad nismo naišli
I nije me sram
Pjevam na sav glas
I smijem se
Pa i zaplačem kad me slome
Ali bez straha
I uvijek ću imati toliko hrabrosti
Da te pogledam pravo u oči
I da mi pročitaš sa usana
"ne boj se!"

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>