utorak, 18. listopada 2011.

SAMA..

Ostala sam sama u noći koja nema zore, sa suzama u očima i srcem punim tuge. Uz osmijeh sam ti rekla " idem u novi život " iako sam znala da je to samo varka jer to je bio kraj mojoj sreći koja nije imala početak. Pitati ćeš jednog dana za moje želje koje su za tebe bile samo igra, a za mene nada za svu tugu kojoj nije bilo kraja. Ne očekujem da me sada razumiješ niti netko drugi, jer nikad nećeš shvatiti bol u mom srcu koju skriva samo lažna maska na mom licu. S tobom su nestali svi sretni dani, jer darovala sam te iskrenom ljubavlju, a primila sam lažne nade. Znaš da te nisam pitala zašto... šutila sam... unaprijed znala odgovor. Potajno sam maštala o našoj sreći skrivajući od tebe oči pune suza i bola. Ne, nisam htjela tvoje sažaljenje i po stoti put lažne nade. Zato više nikad neću nikoga voljeti. Ne nisam toliko jaka pretrpjeti još jedan poraz. 
Ostala sam sama u noći koja nema zore sa suzama u očima..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>