petak, 7. listopada 2011.

Sretan ti rođendan ljube..i naša nikad ne dočekana godišnjica..

Najteže je, ljube moja,
poželjeti ti sretan rođendan
u ovim danima kad ni sama ne znam
što je to ušlo u naše duše
da riječima ne možemo pronaći isprike
dok bijesni osjećamo da gubimo,
a put natrag kao da ne želimo ugledati.
Najteže je, ljube moja,
voljeti te tako daleko od tvog dodira,
živjeti u sjećanjima,
smijeh često prekidati suzama,
tražiti tvoj glas, a pronaći muk.
Sretan ti rođendan, ljubavi!
Neka te poljubi dašak vjetra
prije nego ti pomiluje kosu,
neka te zagrli samotna tišina
dok navlačiš pokrivač.
Budi sretan, najdraži!
Pronađi sreću koju uz mene nisi našao,
pronađi ljubav ako u nju ipak vjeruješ,
postani ono što želiš biti.
Živi, ne strahuj!
Plači, ne guši se u tišini!
Nasmij se, smijeh liječi!
Sretan ti rođendan, ljubavi!
Neka te Bog čuva, ja više ne smijem.
Neka te druge ljube, ja više ne smijem.
Neka ti druge čestitaju,kad ja ne mogu!
Drugi će ti pokloniti što želiš..
Ja ti mogu dati samo sebe..

OD SRCA TI ŽELIM DA BUDEŠ SRETAN S NJOM.. 
 

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>