subota, 25. kolovoza 2012.

Budim se sa osmjehom na licu, i u oku sjaj,
jedna je ljubav umrla, ovo je njen kraj..
Čudno je kako nisam tužna više,
što mi srce veselu rimu piše..
Znam da sam te voljela, osjećaj je bio snažan,
voljela sam tvoje mane i tvoj osmjeh lažan..

Ne želim te zaboraviti, jer si za mene ipak bio nešto,
ali uspjela sam nadjačati sebe i ne voljeti više tebe..

Znam da iako me ne voliš..
da bi htjeo da sam uz tebe..
iako me ne voliš, želiš me samo za sebe..
Navikao si da sam tvoja,
jer sam bila tvoga profila i kroja..

Tuđe dodire na meni ti podnijeti nećeš,
znam da te boli kada me s drugim srčeš..
Ja sam tvoj najveći otrov, tvoj porok teški,
ti si jedan od onih što ne uče na svojoj grešci..

Nije ni tebi jasno što nas to veže..
znamo da nije to ljubav, ima tu nešto veće..
Kao droga za tebe sam ja, tvoja opsesija..

Ne moram ti se svetiti za ništa,
sam si pao
ne moram ti vraćati za sve laži koje si mi dao,
Dovoljno je da te pogledam i da vidim pun bijesa pogled tvoj,
jer on jasno govori da je jedan dio tebe još uvijek moj..
Iako nema ljubavi tu,iako me tvoje srce ne voli,
znam da te prezirni pogled moj još uvijek boli..
Kao uvijek ja idem da živim sama, onako kako ja znam,
jer jedini u ovoj prići ti trebaš osjećati sram..

Sada slobodno dišem, živim za svaki dan..
odlučna sam da sama sebi ispunim svaki san..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>