subota, 25. kolovoza 2012.

Nisi ti kriv sto si srusio moj san o tebi. Kriva sam ja sto sam te sanjala..

Mislim da smo samo za trenutak se vratili u ona stara vremena i da smo eto na sekundu sebi dozvolili pomisliti kako nedostajemo jedno drugom..oboje već sekundu kasnije reko smo na glas da ne bi išlo.. Mislim da je vrijeme da napokon priznamo da smo usamljeni i jedno i drugo bez onoga drugoga.. Da su svi poslije bili samo besmisleni pokušaj da ponovo poživimo to..
Nikada više neće biti isto..i možda jednim djelom sebe žalim zbog toga..ali s druge strane nije ni važno..ne može se oživjeti..ali može nam ostati kao lijepa uspomena i možemo stvarati nove uspomene u ovom odnosu kojeg imamo sada..
Danas je bio lijep dan..danas sam se sjetila tebe..i voljela sebe ovakvu kakva jesam..i vidjeti nakon svega nekoga tko voli pravu mene i poznaje i najmanji djelić mene..je znak da sam zaboravila tebe..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>