utorak, 4. kolovoza 2009.


Koracima odlučujem kakvoj sudbini idem...

Ubrzano dišem,brze koracam tražeći tebe...

Tuneli su mračni,hladni i svaki korak napravljen je jedan vise nož u srcu mom...

Odupirem se tamnim mislima,tražim lijepe uspomene da me održe živom do kraja mog puta...

Jer nada postoji u meni da ćes me na drugoj strani čekati...

Da ćes me zagrliti i vječno tako ostati,bez ijedne rijeci sve ćemo znati i samo ćemo se voljeti...

Sunca vise nema,mjesec je moja pratilja idem dok vlažan trag ostavljam iza sebe...

Kap po kap,ostaju moje stare nade i prošlost iza mene...

Sa suzama sve to ispraćam,ne zato sto mi je zao nego zato sto znam koliko sam patila...

Koliko sam iz svega tog naučila,i koliko sam postala drugačija...

Idem...Koracam...Trcim...Zelim doći sto prije u zagrljaj tebi...

Svijetlost postaje sve jaca,a srce ubrzano kuca nada se iz pepela diže i osjećam blagi osmjeh koji oblikuje moje lice...

Ne tražim čudo,nego samo tebe...

Budi na kraju mog mračnog puta...

Samo te to molim...

Budi tu čekaj me,s osmjehom i puno ljubavi...

Budi tu obnovi mi nade i ljubav,

budi tu voli me kao nitko do sad...

Hoćeš li?!!

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>