utorak, 29. rujna 2009.

kako sam samo slijepa,sve mi je bilo pred očima,
sve sam ignorirala,za svaki postupak rješenje iskapala…
riječi tvoje urezale su se,zar smatraš da ne zaslužuješ više,
i sada nakon svega pitam se,što to u tvojim mislima značilo je…
s osmjehom sam se budila,a sada sa gorkom suzom u očima,
zar je to što sam zaslužila,zar te nimalo moja suza u srce ne dira…
želiš me bliže, a bježiš od mene,možda sam sve krivo shvatila,
ali tvojim postupcima,drugačije osjetit nisam mogla…
sve sam bila što si želio,sve sam radila što si htio,
ne znam što očekuješ od mene,trudeći umorila sam se…
koji god korak napravila,još je jedan krivi korak prema tebi,
i sada kad u zrcalo pogledam se,gledam u osobu koju ne prepoznajem…
razočarana i povrijeđena,postupcima koje objasniti ne mogu,
i svakakve riječi sada mogu prozborit,
ali volim te ne mogu prestat govorit…

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>