ponedjeljak, 28. rujna 2009.


Sinoć je bilo divno….nekako čarobno….obožavam ona naša šaputanja….obožavam slušati tvoje riječi….volim kad mi kažeš da me voliš i da sam samo tvoja i da me ne daš nikome…..Volim tu tvoju crtu romantike koju imaš u sebi i što ju se ne bojiš pokazati….Jer, to si ti….jedna mala slatka nježna duša a istovremeno takva frajerčina…..Ne mogu vjerovati da sam dobila čovjeka iz svojih snova….Znaš ono, princ na bijelom konju….Baš si ono što sam tražila….tvoja psiha, razmišljanja, tvoja nježnost,tvoja čvrstina, tvoja volja za životom me naprosto fascinira….Tvoj izgled….mmmm…Gdje bih stala kad bih nastavila te opisivati?!....Divno si biće i zato te tako puno volim….Ne mogu vjerovati da nakon toliko vremena ova ljubav ne prestaje, ne gasi se nego naprosto ona još VIŠE raste i razvija se..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>