ponedjeljak, 28. prosinca 2009.

Gdje,pogriješili smo..


Spakovala sam svoje kofere,

prepune su nekih dragih sitnica

koje podsjećaju na tebe..

čine se kao prepuna riznica osjećaja..

i moje srce je negdje na dnu..

i moja duša i moji snovi..

još uvijek želim da si tu..

sve isto da se ponovi

samo da sretnije završi..

nedostaju mi tvoje ruke u mojoj kosi

i tvoje prisustvo uz jutarnju kavu..

nedostaje mi da me tvoj pogled nosi

tamo gdje ni jedan tuđi ne mogu..

nedostaju mi tvoje usne da mi sklope oči

i osmjeh tvoj da me budi..

nedostaju mi sve one s tobom neprospavane noći..

nedostaje mi ono kad zbog tebe ludim..

nedostaje mi sve..

Spakovala sam kofere i odlazim

iz ovog života prepunog boli, svega što smo nekad bili mi..

Samo..voljela bih znati..

gdje pogriješili smo, gdje ljube..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>