utorak, 1. prosinca 2009.

ODLAZI..


Vrijeme je..KRENI!!

Ali da znaš još uvijek boli,

to što živiš u meni a drugoj pripadaš..

Ali IDI..jer ja nisam ona koja moli,

ja razumijem da me tvoje srce ne voli..

I ja idem, nije važno gdje..

Idem nekud da zaboravim na tebe..

Neću ni jednu suzu pustiti, nisi zaslužio to..

Samo se nadam da će i ona shvatiti

da u tebi umjesto dobrote stanuje zlo..

Toliko si puta lagao, varao, izdao..

toliko puta srce nekoj ukrao,

pa ga nakon toga na pola slomio..

I zato, u ime svih ljubavi nesretnih,

ja ću zapaliti danas jednu svijeću..

I zbog takvih kao ti, ljudi nevjernih

u ljubav više nikad vjerovati neću..

U ime svih ljubavi nesretnih,

večeras ću se smijati na sav glas..

Zaboravit ću prošlost, tvoje ime

i sve ono što me podsjeća na nas..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>