ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Crikvenica..

Opet smo se vidjeli,opet nakon toliko godina.. Bio si isti,bila sam ista..Oboje smo željeli isto,ali to nismo dobili..Drugi su opet stavili trnje na nas put..Pogledima smo se razumjeli. Znam želio si me,kao i ja tebe..Mnogi su bili oko mene,ali samo jedan dodir tvoje ruke na mojom ramenu značio je više nego poljupci s nekim drugim.. Srca su željela biti zajedno,moje ruke su tražile tebe,tvoje usne tražile mene.Dane smo proveli zajedno i zbog drugih nismo mogli uživati u našoj ljubavi.. Nisam imala hrabrosti ostaviti sve iza sebe...Svako jutro budila sam se s osmijehom jer sam znala da ću te vidjet,da ćemo zajedno popiti kavu.. Ali isto tako sam znala da te neću moći poljubiti,ali nije bilo važno..
Tvoja blizina mi je bila dovoljna..Osjetila sam svaki tvoj pogled,osjetio si svaki moj pogled.. Trenutak s tobom vrijedio je više nego dani s nekim drugim.. ljubavi moja,opet nas daljina rastavlja..Opet smo pročitali istu knjigu iako smo znali kakav je kraj..Najviše me boli to što ti nisam uspjela reći "zbogom ljubavi..". Morala sam otići,a ti nisi stigao na vrijeme iako ti to želio.. Boli me to što te nisam zagrlila po posljednji put jer tko zna hoćemo se ikad više vidjet..I ako se vidimo možda ćemo biti drugačiji,ali sigurna sam da se naša ljubav ugasiti neće,kao što se nije ugasila tokom ovih godina..Uvijek u dubini duše znali smo da pripadamo jedno drugom i da nas ljubav veže....
 VRATITI ĆU SE..
KAO ŠTO SAM TI I OBEĆALA..
 

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>