ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

SAMO..NE VIŠE TVOJA..

Noćas sam druge usne ljubila..
oči zatvorila i dugoo ih ljubila..
Željela sam tebe..da budeš tu..
ali drugi je bio u mojem naručju..
Noćas su zvijezde padale
sve su mi se u lice smijale..
Ljubim njega a mislim na tebe..
Noćas je bio on..
sutra će netko drugi..
i u svakom ću tražiti nešto tvoje
da mi barem na trenutak bude bolje..
Možda ću im dati svoje tijelo,
neka rade s njim što god požele..
dušu i srce im ne mogu dati..
jer su zauvijek ostali kraj tebe..
Sve više krećem putem gubitnika
koji više ne osjeća ni kajanje ni bol..
I nikoga više voljeti neću..
Sačuvati ću ovo malo ljubavi samo za tebe..
možda nam se putovi nekada ponovo sretnu
a tada..
mene će i dalje imati svatko..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>