ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Znaš li ti..

Znaš li ti jedino moje..
Znaš li koliko sam samo puta do sada , 

u ovim proteklim vremenima poželjela
 da budem barem jedna od milion zvijezda u tvojim očima,?
Da budem barem jedan mali dio razloga
zbog kojeg ti oči tako božanstveno sjaje..
da budem zvijezda koja će ti osvjetljavati put?
Znaš li koliko sam puta poželjela..
da budem barem jedna mala, zraka sunca
što ti ujutro miluje lice dok se lijeno protežeš u krevetu....
još uvijek zbunjen od sna.... da budem sunce u tvome osmjehu
od kojeg ćeš blistati cijeloga života.?
Koliko sam samo puta poželjela..

da osjetim mekoću tvoje kože, toplinu tvoga tijela..
poželjela....da osjetiš otkucaje moga srca koje kuca samo za tebe.. ?
A večeras...večeras.. sam poželjela da sve ovo traje vječno..
poželjela sam jer to je ono što me čini sretnom ljubavi moj...
sjaj u tvom pogledu...osmijeh u tvojim očima..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>