utorak, 25. lipnja 2013.

Doktorat..

Nemam niti vremena a ni zelje da mrzim one koji me mrze...
Ne raspravljam se i ne svađam sa onima koji me ne razumiju..
Pojedinim ljudima ja uzalud pričati..Crtati i bojiti..Očigledno...
Ne razmišljam,ne tugujem za onim kojima sam nebitna...Onim koji me ne poštuju davno sam pokazala vrata...
Pazim i mislim samo na one koji su dokazali da me iskreno vole...
... Razgovaram samo sa onima kojima sam bitna..Onim koji me razumiju..Iako se ponekada ne slažu sa mojim mišljenjem...Njihov savjet saslušam i često primjenim...
Na greškama se najbolje ući....Evo ja sam spremila doktorat...
Preostali dio života mudro ću iskoristiti...
Potrošiću ga sa onim koji vrijede..
Njima....Znaju oni zašto :)))


Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>