utorak, 25. lipnja 2013.

NEKA TRAJE..

Još uvjek vjerujem u ljubav... Nije mene ljubav izdala, izdavali su me oni koje sam voljela.... Zato vjerujem! To je moj izbor, neka bude i moja kazna.... Ne bunim se... Sve bih dala za ono osijećanje pripadanja nekome... Za zagrljaj, poljubac... Sve bih dala da u tišini noći čujem šapat najdražeg i ono već možda otrcano "Volim te..." Strpljivost je moja vrlina.... Čekala sam dugo, maštala o nekome tko će biti tu da ispuni sve moje želje, potrebe .... Neko koga ću sebićno čuvati samo za sebe.... Isplatilo se.... Bilo je vrjedno čekanja.... ne znam koliko će trajati, ne znam hoće li me on uvjek voljeti...Ne živim strepeči za budućnost... Živim uživajući u sadasnjosti... Pa nek' traje koliko je suđeno..



Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>