petak, 5. veljače 2010.


Koraci u tami..tihi..jedva čujni..prepoznatljivi..znam da su tvoji.. Odlučni i muški..svaki tvoj korak te vodi sve bliže meni..Znam da krupnim koracima koračaš i osjećam da si mi tako blizu..skoro da ti osjetim dah i miris.. Moji koraci su tihi..skoro nečujni..ali tako sigurni..čak i previše sigurni nakon svega..ali ja sam žena sa ciljem..koračam ka tebi..

Ponekad imam osjećaj da pravim dva koraka naprijed a jedan natrag..ipak idem na pred i blizu sam.. Gdje god bih krenula moji koraci bi me uvijek volili ka tebi..u to sam sigurna.. Nevidljivom željom vođena..znam da ću doći do tebe.. Ipak smo mi miljenici sudbine..ma što mi mislili o tome..pođimo zajedno,istim ritmom ka zajedničkom cilju..do zvijezda i dalje..jer mi smo ljube rođeni da kroz život koračamo zajedno..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>