utorak, 23. veljače 2010.

TI..


Ne ljubi me noćas, ne otvaraj rane,

ne sjećaj me više na prošle dane..

Ono što je izgubljeno ne pokušavaj da vratiš,

ne gledaj me tako kada ne možeš da shvatiš..

Ne diraj mi snove oni su samo moji,

odavno su daleko od mene koraci tvoji,

Ne kuni me jer nisam kriva ja

što sam uz tebe stigla do dna..

Ne vraćaj mi slike naših noći

kad znaš da opet od mene moraš poći,

ne traži da ti svoju dušu otvorim..

ne krivi me, ja samo želim da zaboravim..

Biti će ti žao ali mene biti neće,

da ti osmjeh vrati, suze brišem..

Da ti dam na dlanu ono malo sreće..

Da ti kažem da još uvijek za tebe dišem..

Biti će ti žao, ali biti ću već daleko..

Neću te čuti kad me budeš zvao..

Kraj mene će stajati drugi netko..

A tebi, tebi će biti žao..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>