četvrtak, 18. veljače 2010.

Pismo za tebe..


Jednom kad pročitaš retke svoga života..hoćeš li pronaći slova moga imena..hoće li te obuzeti nemir oko srca? Na ovom papiru požutjelom od kiša života..hoćeš li prepoznati tamnu mrlju, mrlju naših zajedničkih trenutaka..u kojima sam ja bila samo obris tinte..slučajni prolaznik ili ćeš svojom rukom mahom preći preko hrpe papira, svojih i mojih sjećanja i baciti ih u vatru nepovrata.. Moja ruka sjećanja preče ti preko lica, pomilovati će te, moje će ti usne blago šapnuti na uho..zašto?? Okrenut ćeš se na drugu stranu..zaboravit me..hoće li te ikad zapeći oko srca? Hoćeš li ikad osjećati krivnju? Sjećaš li se poniženja..mojih uplakanih očiju..sada uzimam torbu, stavljam u nju svu bol, sve uspomene i svu tugu.. Više se moj pogled neće gubiti u daljini, više moje uši neće čuti tvoj korak i tvoj smijeh više te moje oči neće gledati.. Torbu bacam u rijeku života, neka je valovi ponesu u prošlost jer tamo i pripada.. Izgubio si moć..ostavio me samu..posljednji put bacam pogled na ovaj tekst..dali da nastavim ili ne? Razmišljam..dok još ima vremena..i sad posljednji put gledam, posljednji put se okrećem pokušavam da ti zapamtim lice a znam da ću te pamtiti.. Smiješiš mi se oholo kao da mi govoriš: "oprostit ćeš mi" ali duboko u sebi znam..ovoga puta nema povratka, nema oprosta, ovoga puta za tebe više nemam razumjevanja..više nema suza..neće biti slomljeno ga srca..moga srca i tvoje pobjede.. Okrećem ti leđa, po prvi put..Nikad ti nisam ništa značila, uvijek sam bila ona druga, ona manje vrijedna, manje važna..A samo sam željela biti dio tebe i da si ti dio mene..Samo mali dio života, dio tvojih misli, dio tvoga vremena, osjećaja, uspomena, sjećanja..htjela sam da me se nekad sjetiš u životu, da sam postojala da sam i ja nekad nekog voljela,da sam ti pomagala, da sam bila uz tebe..da pamtiš me..da pamtiš moj osmijeh..moje i svoje oči iz kojih smo skupa brisali suze na svakom rastanku.. Ovo pismo možda nikad nećeš dobiti jer ja ga nikad neću ni poslati ali vjeruj značio si mi sve a pamti ćeš me po istini..istini o kojoj ću progovoriti..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>