ponedjeljak, 26. prosinca 2011.

Nikada više..

Više nisam dovoljno dobra..
nije me iznenadila tvoja izjava..
nisam dobra zato što
ne želim biti tvoja marioneta?
običan trofej koji će stajati na polici..
trofej koji si ti osvojio..
možda zato što se
nikada nisam željela igrati
nečijim osjećajima...
možda jer više nisam tvoja..
ja nisam glupa plavuša, još
jedna bezosjećajna glupača
koju si osvojio..
nisam a tebi to ne odgovara..
ne odgovara ti zato što
ne možeš upravljati sa
mnom kao sa svim tvojim lutkicama..
a ja..
nije me baš povrjedilo,
je li moguće da polako zaboravljam..
ali nikada neću zaboraviti
sve proplakane noći i sve
sate kada sam stajala sama izgubljena..
neću zaboraviti svaku tvoju riječ..
ali tvoje me riječi više neće slomiti..

1 komentar:

selena kaže...

sviđa mi se,samo naprijed

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>