petak, 30. prosinca 2011.

Sačuvaj me..

Izbriši me iz srca.Tamo mi više nije mjesto.
Ostavi me u sjećanju,zakopanu negdje duboko..duboko
da samo ti znaš gdje sam.I onda nekad ...kad se osjetiš usamljen,,,sjeti se mene...
Ako želiš....sjeti se ....mojih......očiju......
I sjeti se ...Ustvari nemoj da se sjećaš više ničega...Uspomene...bole...a ja ne želim ...da osjetiš bol...
Možda i ja zaboravim....vremenom...kad mi izblijedi tvoj lik....
Mislim da će to biti brzo....jer već odavno pokušavam da se sjetim....
Poneka pjesma....koju neću slušati do kraja....podsjetit će me na tebe....
I zbog svega onoga...što smo htjeli...što si ti htjeo..
A nisi imao hrabrosti....
Zbog svega rečenog i neizrečenog
Sačuvaj me u sjećanju....


Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>