utorak, 11. siječnja 2011.

Hodam ulicom samoće, tražim izlaz iz nje, ali ga ne mogu pronaći, napustilo me povjerenje, volja pa čak i nada da ću pronaći svjetlo na kraju ove mračne ulice. Toliko žudim i želim da izađem, da opet ugledam svjetlost i ljepotu života, ali nekako odbijam sve prolaznik,e, možda zbog straha da me ne povrijede i odvedu u pogrešnu ulicu, ulicu u kojoj ne želim da budem, pokušavam shvatiti da ti nisi tu i da te ovdje neću sresti i znam da mi nećeš pomoći da izađem iz nje, jer ti si negdje drugdje, negdje gdje te ja ne mogu pronaći. Tako da bi možda ipak trebala pružiti ruku nekom od prolaznika jer možda zna put do izlaza, ili možda ćemo skupa doći do svijetla. Možda se jednom sretnemo u ovoj ulici, a možda smo se ipak davno mimoišli jer si ti bio u svom svijetu, a ja u svom, nikad to neću saznati..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>