četvrtak, 13. siječnja 2011.

Očajna..

Dok se iza oblaka skriva mjesec..
i dok opet iznova mislim na tebe..
osjećam samoća me prati..

Vjerujem u sve ono što si..
rekao..
ali boli me..
ova mrka noć..
bez imalo svjetlosti..

Znam neću te ostaviti..
u ovim mračnim olujama..
života..

Hoće li ti to biti dovoljno?
bojim se..
da ćeš ponekad željeti više..
a ja ću biti daleko..

Iako moje srce pripada tebi..
ponekad se pitam..
hoću li preživjeti..
noć..

A bojim se..
da neću dovoljno reći..
ili učiniti..
a da će biti prekasno...

Pokušavam biti jaka..
iz dana u dan..
ali ponekad kad čujem..
tvoje teške riječi..
kako da idem..
dalje?

A opet..
svjesna svoje snage koju imam..
borim se do kraja..
dok god me ima..
jer vjerujem..
da će me to dovesti..
k mom cilju.

K tebi..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>