subota, 15. siječnja 2011.

Usreći me ti..

Molim te..zagrli me nježno, a snažno..
U tvojim rukama samo mogu biti sigurna..
Nakon svih kalvarija koje sam prošla
znaš da se osjećam slomljena i umorna..
Tvoja snaga, zagrljaj, tople riječi,
vračaju mi samo pouzdanje i nadu u bolje..
Samo me zagrli, pokaži mi da me trebaš..
Usadi u mene vjeru, da za novi život imam volje..
Uz tebe je sve lakše, čak se i smijem ponovo,
ne mogu vjerovati da sam ona stara, od prije..
Uz tvoju pomoć, podršku i snagu ljubavi tvoje
i meni će ovo sunce jače, ljepše i bolje da grije..
Hvala ti što si kraj mene, što postojiš,
prošlosti zauvijek zatvaram vrata..
Moje vrijeme tek dolazi ali sam već sad sretna..
Vjerujem u tebe i našu ljubav, vrjedniju od suhog zlata..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>