srijeda, 18. studenoga 2009.

Dajte mi čašu sa stola i ne pitajte zašto pijem..
Okanih se tuge i bola, i njima se danas smijem.
Nije ni tuga što je bila..
Pa što da se o tome staram?
Svoje sam suze skrila, pa vas sve s ovim osmjehom varam..
Napuni čašu već je prazna, kao da ona mene pije..
Nemoj da stigne me i ta kazna da vidim što to na dnu čaša krije..
Ne počinji s pričama o životu..
večeras kao da misli nemam..
neka ide sve to na moju sramotu,
i nju na put za nigdje spremam..
Večeras me pusti u miru da pijem
i nikakve pjesme nemoj da krenu..
Dobro je sve dok se još smijem,
jer prijete mi suze u svakom trenu..
Dodaj mi čašu i pusti pitanja,
suvišne sad su sve te riječi..
ne kvari ovaj put do svitanja
s pričama tim o nekoj sreći..
Izgubim se brzo u svoj toj buci,
pusti večeras da ide po mom.
Najlakše je čaši u mojoj ruci,
a i meni je nekako lakše s njom..
I njoj uspomena nikakvih nema,
netko trijezan može ostaviti sve..
netko to može sasvim trijezan
netko to može
ali ja ne..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>