utorak, 17. studenoga 2009.


Mrak mi je u oku, umjesto suze

i taj mrak nikome ne dam,

jer on je tu zbog tebe ljube

kako više ne bih mogla da te gledam..

Led mi je u srcu i neka je,

jer led i ide na rane i boli,

želim da srce postane ledeno

kako ne bi moglo više da te voli..

Muzika tužna u ušima mojim,

tu je zbog svega, tebe, nas,

postaje sve glasnija i glasnija

da više nikad ne čujem ti glas..

Zidovi svuda dragi oko mene

da me ne mogu bol i tuga stići

i nikad ih nitko neće srušiti,

nikad mi nitko neće blizu prići.

Ne mogu da te vidim, jer mrak je,

a tako želim vidjeti tvoj osmjeh,

muzika glasna, ne mogu te čuti,

ti si moj bol, tuga i grijeh..

Zidovi svuda ne možeš mi prići,

i sve moje želje tebi da se predam..

Ali nikad više nikoga neću voljeti,

jer zidovi su visoki,

a srce od leda..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>