subota, 21. studenoga 2009.

Ostavio si me tu..
Da ležim u prljavštini svojih postupaka,
u lokvi suza i krvave duše..
Dobro..shvaćam..
Samo te molim nemoj me više gledati..
Ne želim gledati kako nestajem,
ne u tvojim plavim očima..
Ne pravim se sad da sam žrtva..
Samo sam povrijeđena..
Bojim se i plačem..
Ništa više,
Jednostavno samo sam se ja trudila..
A ti si šutio ili me optuživao..
Cijelo vrijeme..i samo mi odjednom okrenuo leđa..
Ti i ne poznaješ takav osjećaj, zar ne..
Sve sam ti dala..
A sad mi ostavljaš prazninu i hladnoću..
Znaš, ne mogu ovo više izdržati..
Stvarno ne mogu disati..
A znaš, čak sam ti i oprostila..
Sve sam ti oprostila..
Svaku suzu na koju si me natjerao..
Svaku tišinu koje sam se bojala..
Shvati me..nakon svega što sam s tobom proživjela..
Jedino znam šutjeti i plakati u sebi..
Ne mogu se više pronaći..
I mogu otići bilo gdje i sve ostaje sa mnom..
Ja ostajem s tobom..
iako me se ti ni ne sjećaš..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>