četvrtak, 16. siječnja 2014.

Drugi..

 "Drugi? Ma dobri su oni. Pružaju mi svu pažnju svijeta, snažne zagrljaje, osmijehe, poljupce. Sve što sam željela. I, ne znam zašto se opet vraćam tebi i tvojim hladnim riječima kojima mi dokazuješ da sam samo još jedna u nizu tvojih ludosti.""U mraku je zasjao on i znala sam da je to to. Duša je osjetila. Ispustila je nečujni krik. Kojeg je samo on mogao čuti. Jer polovice su se oduvijek prepoznavale po sjaju u očima. Tako je otkako je svijeta i vijeka.A sada na kraju, poštedi me. Ništa ne govori. Samo šuti. Što god da kažeš slagat ćeš. Veliki si ti glumac, mili, možda nekad postaneš i slavan.Gledam ga, grli me, smije se, voli me... Prokleto liči na tebe. Sretna sam, stvarno jesam. Ostavila sam te negdje usput, i krenula dalje sama. Samo ponekad, kad legnem u krevet, i ostanem sama u mraku i tišini, misli odlutaju do tebe. I kažem ti da si još uvijek najdraži... Da si još uvijek u onom dijelu srca, gdje čuvam uspomene, ljubav i tajne. Da te nikad nisam prestala voljeti.Čista srca mogu reći da sam sve što se može samo poželjeti bila našla u jednom čovjeku..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>