četvrtak, 16. siječnja 2014.

Fališ..

"Sve što srce poželi - spava, dušo, u tebi. Koliko puta sam ti rekla da te nikada neću pustiti? I na kraju, dogodilo se... Morala sam. Nemam pravo na tebe. Vjerojatno nisam nikad ni imala, ali dok je trajalo... Bilo je to najljepše vrijeme mog života. Koliko god sad boli, ne bih promjenila niti jedan tren. Učinio si da se osjećam posebno, lijepo, sretno, baš onako kako sam zamišljala da treba biti. A znaš da si i sam rekao da ne vjeruješ da se to tebi događa... Ni ja nisam vjerovala da se to događa meni... Ispada kao da nam je netko dao da probamo malo kako je to imati sve što tražiš u životu... Predivno je, priznajem. Netko sa strane bi mislio da smo lude, zaljubljene budale, ali ja znam da nismo. Ovo naše je bilo i jest nešto posebno i nešto što ostaje u srcu zauvijek. Fališ..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>