četvrtak, 16. siječnja 2014.

Ni sada ni tad ni nikad..

Ja sam ona koja zaboravi jesti kada se nečim oduševi, ona koja zaboravi da ljubav boli kad se opet

zaljubi i ona koja uvijek zaboravi, da jedan lijep dan moraš platiti sa deset loših..Ako ikada počnem da ti nedostajem, sjeti se da me nema tu, ne zato što ja ne želim da budem kraj tebe, nego zato što tebi nije mnogo značilo da li ću tu biti ili ne. Teško je čekati nešto što znaš da se možda nikad neće dogoditi. Ali još je teže odustati ako znaš da je to nešto što si oduvijek želio. Smiješno je to kako se, dan za danom, ništa ne mijenja. Sve je isto. Ali kada pogledaš unatrag, sve se promijenilo. Objavljujem rat tuzi, jer znam da ćemo se često družiti u idućim danima, mjesecima, možda i godinama. Puštam te, mili, nemam za šta više da se borim. Povrijedio si me... Tuzi rat, tebi zaborav. Koliko je bilo razočarenje? -
Onoliko, kolika je bila nada..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>