nedjelja, 31. siječnja 2010.

BEZ TEBE..


















I bez tebe dan nekako prođe,a rekao si da neću znati sama..Tek mi ponekad misao dođe,razmišljam onda opet o nama..


Zbrajam greške i moje i tvoje..i sve mi se nekako velike čine..


Još mi se ruke tuđih boje..još najbolje čujem samo tišine..


Jutrom kad se budim otvorim oči..i pozdravim neka nova vremena..


Ne čekam više hoćeš li doći..ne brojim dane od kad te nema..


Brojim samo te male sitnice..što donose sreću a ne bol..

Što tjeraju osmjeh na moje lice i mogu ti reći; Ima ih sto!!

Veselim se suncu, lijepome danu..kavi što sada sama ju pijem..

Pronalazim sreću u praznome stanu i tugi se sada čak nasmijem..

Osjećam da sada sam jača..kad više na mene ne možeš biti ljut..

kad više nema mojega plača i tvojeg "ZBOGOM I SRETAN PUT"

Hrabro sada u život koračam..spremna sam opet izdržati sve..

Više me ne boli ni to što shvaćam kolike si samo mi gazio sne..

I ne brini kako sam, da li ja mogu podnijeti život u kojem te nema..polako krećem nogu pod nogu..ne živim više od uspomena..

Nisam bacila sve tvoje stvari ni o tebi rekla ružne riječi..

Još čuvam one stare stvari pune obećanja o lažnoj sreći..

Svake se večeri potiho molim da On ti pruži svu sreću svijeta a meni snagu da sve prebolim i svakome neka sretnija ljeta..

Neće mi suza krenut niz lice ako te vidim kraj neke druge.. Pruži joj radost i kroz sitnice, čuvaj ju uvijek bola i tuge..

Ne daj joj nikad da sama plače, nemoj da i ona uzalud voli..

Voli ju više, voli ju jače..NE kao mene jer to jako boli..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>