srijeda, 20. siječnja 2010.

SUZU PUSTI ALI NE PLAČI..


DA..znam ljube kako ti je dok čitaš pjesme moje pisala bi još tužnije da rasplačem srce tvoje,pjesme su mi pune bola, svaka od njih nešto znači, zato dragi kad ih čitaš suzu pusti ali ne plači..

Vječno ću te spominjati u životu i samoći, usamljena jednog dana u crnu ću zemlju poći,

kada vidiš da me nema osjetit ćeš šta su boli, jer baš nitko neće moći tako silno da te voli..

Poželjeti ćeš dragi tada da ne živiš ni dan duže, poći ti ćeš jednog dana na grob da mi staviš ruže..

Kad ćeš mi grob pronaći bit će sav u gustoj travi, jer baš nitko neće biti da mi cvijetak na grob stavi..

Sjetit ćeš se moga lika iz kojeg još ljubav zrači, sjetit ćeš se mojih riječi..

SUZU PUSTI ALI NE PLAČI..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>