četvrtak, 28. siječnja 2010.


Mrak mi je u oku,umjesto suze

i taj mrak nikome ne dam,

jer on je tu zbog tebe,jedini,

kako ne bih mogla više da te gledam..

Led mi je na srcu i neka je,

jer led i ide na rane i boli,

želim da srce postane ledeno

kako ne bi moglo više da te voli..

Muzika tužna u ušima mojim,

tu je zbog svega,tebe, zbog nas,

postaje sve glasnija i glasnija

da više nikad ne čujem ti glas..

Zidovi svuda,ljube oko mene

da me ne mogu bol i tuga stići

i nikad ih nitko neće srušiti,

nikad mi nitko blizu prići neće..

Ne mogu da te vidim,jer mrak je,

a tako želim vidjeti tvoj osmijeh,

muzika glasna ne mogu te čuti,

ti si moja bol,tuga i grijeh..

Zidovi svuda ne možeš mi prići,

a sve moje želi tebi da se preda,

ali nikada više nikoga neću voljeti,

jer zidovi su visoki..

a srce od leda..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>