nedjelja, 17. siječnja 2010.

GADIŠ MI SE..


MRZIM TE..jer sam te uzaludno tražila u snovima..

MRZIM TE..jer mi smo bili laž..

Ne želim da razbiješ zadnji komadić mojeg ponosa..

Ostavljam te da crkneš jer to si jedino i zaslužio..

sa svojim lažima..

Dosta je igre u tvojim riječima, dosta gaženja mojeg srca u grudima..

Mrzim te poljupce s tvojih usana i taj lažni bljesak u tvojim očima..

Zašto sam dopustila da ni noć razdire san,da mi bol donosi svaki novi dan..

Ne postoji ništa osim mržnje u nama..

i dva srca u kojima je tama..

Sve je bilo tako lijepo, nježno..

Sve je to bilo ali sad je kasno..

Kažu život ide dalje,naši su stali..

na ispitu ljubavi mi smo pali..

Sada budi njen jer ja te ne želim..

Gdje god si me ti taknio ja se gadim sama sebi..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>