ponedjeljak, 25. siječnja 2010.


Sve moje misli bježe,

uzalud borim se s njima..

Svaki put sve je teže

sakriti sebe pred svima..

Ja vodim rat koji gubim,

protiv sebe se borim iznutra..

Nova bitka se sprema,

moje jučer protiv mojeg sutra..

Uvijek poraze brojim,

kao vojnike ih redam..

Priznajem da se bojim,

ali još uvijek se ne dam..

Jednom biti ću jača

od svega što srce slama..

Smijehom ću protiv plača

pobjedi ti sama sebe..

I tada ću konačno prestati

biti sjena za druge..

a suze ove će nestati

baš kao i moje tuge..

Negdje ću se skriti daleko

gdje nitko drugi me ne zna..

Možda me opije netko

kad od tebe postanem trijezna..

U život ću kročiti tada,

hrabro, nogu pred nogu..

Možda to ne mogu sada

ali jednom sigurno hoću..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>