srijeda, 15. travnja 2009.

...


"DIO MENE I DALJE TEBI PRIPADA..

Ponovno sama stojim
na ovoj prašnjavoj cesti..
tragam za tvojim korakom..
z tobom..
ali..
tebe nema..
nema te vise..
Odnio je vjetar
sve tvoje tragove;
poljubce..dodire...rijeci..
Kiša je izbrisala sve sto
je vezalo nas dvoje..
ali ostale su samo bolne uspomene.
sad na putu mom..
uspomene koje će me svaki dan
sad sjećati na tebe..
na stvari koje su me do jučer
toliko usrećivale..
nešto sto mi je davalo
ovom crnom životu smisao..
izgubila sam sad nešto..
sto je pripadalo samo meni.
nešto sto s nikim nisam željela dijeliti..
ostale su mi..
Uspomene koje želim sto prije zaboraviti..
Željela bih sad krenuti dalje..
okrenuti novu stranicu u životu..
samo okrenuti ti leđa..
i ponosno odlutati svojim putem.
ali ne mogu..
Previše me ovaj ¨kraj¨ boli..
previše me ova tišina sad progoni..
da bih tek tako lako..
iz tvoga života nestala...
Možda bi mi sad bilo bolje..
da te nikada nisam ni srela..
možda bi mi bilo sad bolje..
da te nikad nisam ovoliko zavoljela..
Na dlanu sam ti srce dala..
Dala sam ti sve svoje snove.
A sad po njima gaziš..
Dala sam ti stvarnost.
Dala sam ti cijelu sebe.
Onako kako se samo jedanput
u životu predaš nekome..
Željela sam svoj život pokloniti tebi..
Cijeli život samo tebi pripadati..
Biti samo tvoja..
doista željela sam to..
ali jedan trenutak..
je bio dovoljan da taj san nestane..
Jedan mali vjetar..
je bio dovoljan..
da sve kule od karata
koje smo iz dana u dan gradili..
...nestanu..
.......padnu na dno..
raspršte..se samo
u jednu veliku iluziju.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>