četvrtak, 2. travnja 2009.

KRAJ..


"To je znači kraj
stigao je do nas
hladan i bez pozdrava
a tako želim još jednom čuti tvoj glas.
Znači to je to
došao je kraj
stigao je s mrakom
i zvijezdama ukrao sjaj.
Ovo je naš kraj
i jedna zvijezda je pala
nije dugo trajala
brzo je ugasla nije dugo sjala.
I do nas je došao kraj
polako poput noći
zamaglio se zvijezdama sjaj
zamutile su se moje oči.
To je to,kraj
donio je mnogo boli
ukrao je ljubav što nas veže

ali nije mogao zabraniti srcu da voli.
I do nas je stigao kraj
povrijedio me najbolnije
odnio je sve ono lijepo
i šta je bilo više nije.
Došao je kraj,razdvojio nas je
ali jednom srest ćemo se opet
kada se proširi jaz vremena
i kad mladost uvene kao cvijet.
I tada kad sretnemo se
ne gledaj u moje oči
da ne vidiš tragove bola
iz mnogih od suza mokrih noći.
Da,plačem noćas
kao što znaš došao je kraj
ubio je moje snove
i zvijezdama ukrao sjaj.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>