ponedjeljak, 20. travnja 2009.


"Mene su noćas suze gušile i jastuk ih je prigušivao i upijao, ali nije bio dovoljan.Jutro je osvanulo sunčano, suze su presušile i ja sam jača u spoznaji kako je veliko i jako i to što sam živa i relativno zdrava. Sve ostale tuge i suze sami sebi stvaramo i nanosimo. Ja to više niti želim, niti hoću. Svoje tuge pretvorit ću u radosti i uživat u tom jednom jedinom životu koji mi je dan, ne da ga uništavam, nego da ga živim dostojno čovjeka. Ja to mogu i hoću, ako nitko neće da mi pomogne učinit ću to sama, ali ne pristajem na poraze.
Izlazim iz te tame i radujm se novom danu, ovo danas nikad se neće ponoviti, već sutra će biti prošlost i ja starija za jedan dan i siromašnija za njegovu radost. Lijep si dan želim i radujem se životu i uživah u njemu. Ionako mi nitko za moje tuge i sekiranja neće reći hvala."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>