srijeda, 1. travnja 2009.


Sjedim za stolom preda mnom papir žut i dvije riječi na njemu.. sretan ti, sretan put..

I suza klizi niz obraz srce se steže sve jače moja drhtava ruka nekom pismo piše..

Nekom koga voljah ludo onom što je volio mene pišem za naše ZBOGOM za naše uspomene..

Odlazi nekoj drugoj i voli ju više i jače kad odeš nećeš ni znati što moje riječi znače..

Ne voli nikad tako kao što sam voljela ja jer poslije biti će teško kad budeš ostao sam..

Idi i sjeti se mene, ali ipak je voli više jer ljubav se prava voli kao što se vole kiše..

Nikad volio nisi i ljubav ne znaš što je kad usne te noću traže kad se ruka srcu daje..

Preda mnom je pismo za tebe od istine sada dijelimo sve..papir sav mokar od suza i potpis moj..

VOLIM TE I ZBOGOM..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>