četvrtak, 2. travnja 2009.



"Došao je rastanak naš
ja ti govorim samo dvije riječi
s njima se opraštam od tebe
i nemam ti više što reći.
Rječitija je od tebe tišina
jer ti samo šutiš ništa ne govoriš
a ja gutam suze da ne bi potekle
jer ti me više ne voliš.
Ti si sve ovo vrijeme lagao
ili si me tek tako prestao voljeti
ja sam znala koliko te volim
ali nisam znala da će tako boljeti.
Ruke mi drhte,ne jedem
nisam mogla spavati ove noći
na usnama mi je lažan osmjeh
a mutne suze mi zalutaše u oči.
Ti nisi vrijedan mojih suza
jer si mi nanio previše boli
povrijedio si me najbolnije
ali moje te srce ipak voli.
Ja ne mogu protiv svojih osjećaja
ne mogu se boriti protiv same sebe
za mene život više nema smisao
jer nikoga nisam voljela kao tebe.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>