srijeda, 29. travnja 2009.

"Samo sam tebe voljela
dušom i tijelom ljubila
i sve sam s tobom imala
i sve sa tobom izgubila

Sada moram da te zaboravim
i život bez tebe nastavim
od mene priznajem jače je to
u srcu mom si bio i ostao

U mom životu zaboraviti neću dan
koji srušio mi sreću svu
tren kada nestao si ti
iz života mog, moja ljubavi

Nestao, otišao bez traga
pobjegao, iako si mi drag
otišao, pokidao sne
otišao i zaboravio me

Željela sam ljubav ti si mi je dao
voljela sam te i ti si to znao
htjela sam tebe k'o nijednog prije
odlaziš, a volim te..

Noć kao nekad je hladna
u moju dušu uvukla se tama
sada dok razmišljam o tebi
da pomislim na drugog to ne mogu i ne bih

Zaboraviti tebe nije bilo lako
iz života moga nestati tek tako
otići bez traga ostaviti sve
pobjeći bez pozdrava napustit' me..

Danima zbog tebe ne mogu da živim
i za sve samo sebe krivim
šta se to desilo sa nama
zašto sada odlaziš ne znam ni sama..

Voljela sam te i ti si to znao
da li si mi dovoljno ljubavi dao
za tebe sada dala bih sve
samo mi reci, volim te..

Samo sam tebe voljela
dušom i tijelom ljubila
i sve sam s tobom imala
i sve sa tobom izgubila..

Sada moram da te zaboravim
i život bez tebe nekako nastavim
od mene priznajem jače je to
u srcu mom si bio i ostao..

Voljela sam te i ti si to znao
da li si mi dovoljno ljubavi dao
za tebe sada dala bih sve
samo mi reci, volim te.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>