petak, 17. travnja 2009.

Ljubavi moja..ti koji spavaš na praznom jastuku pored mene
ti koji nisi moj a srce moje prepuno je tebe..
tvoga imena..tvojih usana..poljubaca..
ti koji si daleko sjetiš li me se ponekad,
sjetiš li se ljube moja..
kad padaju kiše, kad slušaš grmljavinu
sjetiš li se da netko negdje voli te i pjesme ti piše..
Ljube moja..ti koji si me budio svojim poljupcima
i čekao na vratima grleći me svojim snažnim rukama
milujući me svojim osmijesima..ti..
koji si vječita bol i čežnja srca mog..moj život..moje sve..
sjetiš li se lica moga..mojih suza..
dok spavaš na jastuku pored nje..
ljube moja..ti koji spavaš na praznom jastuku pored mene
ti koji nisi moj a srce moje prepuno je tebe..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>