četvrtak, 15. listopada 2009.


Napisat ću opet stih.Još jedan.I reći ću opet..Vikati ću. Jecati ću.Iscijediti ću bol..A sutra idem dalje.Pisat ću još samo večeras. Zadnji put ću spomenuti riječ “ljubav” .Onda ću zaspati..Uz malo plača..Uz malo se smijeha..A stihovi će me salijetati dalje Tražit ću mir Jer ga nemam Jer ga nikad nisam ni imala.A plače mi se sad Neoprostivo mi se plače.Zbog tebe Ali neću okaljati svoj ponos Okrenut ću se i otići..I zamrziti tvoje lice..I progutati poraz..Kazniti te..Opet ćeš biti tu znam I nećeš mi dati mira..Stope ćeš mi brisati..Da ne ostane trag I da izgubiš sjećanje na mene..Ponovit ćeš da sam samo lutka..Koja plače umjetne suze..To si mi ti pokazao..Pusti me da odem Ja ti i ne trebam..Neživa bića služe ničemu..Noćas ću biti opet sama..Odbjegla sama..Grlit će me zidovi..I ljubiti sjene..Milovati prašina..A ja ću pisati Zadnji put..Riječ “ljubav” ću spominjati..Ne traži me među živima kad svane....

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>